Sıkça Sorulan Sorular

Arıza Takip Sistemine hangi sorunlar için bildirim açılabilir?
Arıza Takip Sistemine bakım,onarım ve arızalar girilebilir. İlgili işler ihale yada doğrudan temin usulüyle karşılanacak durumda ise resmi yazı ile Daire Başkanlığımıza bildirilmesi gerekir.
Arıza Takip Sistemininde arızamı nasıl bildirebilirim?
1. Adım: Rebis üzerinde yer alan Arıza Takip Sistemi modülüne girilir.

2. ve 3. Adım: Anasayfa üzerinde yer alan Arıza Takibi sekmesine tıklanır ve Arıza Bildirim Kayıt sekmesinden ilgili talep girilir.
 
Arıza Takip Sistemine bildirmiş olduğum talebimin durumunu nasıl sorgulayabilirim?
Arıza Takip Sistemine bildirmiş olduğunuz talebinizin durumunu Arıza Takip Sekmesinin içeriğinde bulunan İşlem Durumu bölümünden Beklemede yada Onaylandığını görebilirsiniz. İşlem tamamlandığında ilgili kurumsal mailinize otomatik olarak tamamlandı maili düşecektir.